Služby

Zpracování účetnictví

Daňovou problematikou je zatížen každý podnikatelský subjekt, ale náležitě se v ní vyznat však není jednoduché. Neztrácejte proto zbytečně váš čas studováním aktuálních zákonů, vyplňováním velkého množství formulářů a čekáním na úřadech. Naši odborníci se Vám postarají o kompletní vedení účetnictví a daňové evidence od zpracování potřebné dokumentace až po zastupování na úřadech.

Správné vedení účetnictví vyžaduje neustálou znalost aktuálně platné legislativy, která se v tomto odvětví často mění. Orientovat se v ní není pro mnoho podnikatelských subjektů snadné.

Naše společnost proto nabízí kompletní služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví:

  • kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • kontrola a zaúčtování dokladů
  • vedení a sledování pohledávek a závazků
  • vedení evidence majetku
  • vedení záznamní povinnosti u plátců DPH
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení
  • zpracování účetní uzávěrky - Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát
  • roční účetní závěrka
  • zpracování statistických výkazů

Výstupy z účetnictví poskytujeme v jazykových mutacích dle zadání klienta. Dále nabízíme průběžné zasílání výstupů z účetnictví ve formátu *.doc, *.xls, *.pdf, *.xml e-mailem, popř. vzdálený on-line přístup přímo do Vašeho zpracovávaného účetnictví naším SW. Účetnictví je zpracováváno na ekonomickém SW SOAS (www.soas.cz).

Nezatěžujeme Vaše podnikatelské prostory při kontrolách státních institucí - probíhají v prostorách naší firmy.

Naše společnost je pojištěna z odpovědnosti za škodu, kterou bychom mohli případně způsobit. Základní ručení je do výše škodní události 5 000 000,- Kč.

Pokud má účetní jednotka povinnost nebo přání nechat účetní závěrku ověřit auditorem, audit zajistíme našimi spolupracovníky. Jsme rovněž připraveni spolupracovat s auditorem, určeným účetní jednotkou ( resp. jejím vlastníkem, dozorčí radou apod.).

Zpracování mzdové agendy

Zajistíme pro Vás kompletní zpracování mezd a personální agendy včetně zastupování při případné kontrole. Kontroly ze strany státních institucí zabezpečujeme po dohodě s klientem v našich prostorách, za účasti našich zaměstnanců tak, aby nebyl narušen hladký provoz činnosti našich klientů.

  • kompletní zpracování mezd a personální agendy
  • měsíční výpočet mezd, odvodů pojistného a záloh na daň z příjmů
  • vedení mzdových listů
  • vedení evidence zaměstnanců
  • měsíční výplatní listiny zaměstnanců
  • sestavení a zpracování přehledů na ZP a OSSZ a jejich generování k elektronickému odeslání datovou schránkou
  • vystavení příkazů k úhradě a jejich elektronický export do bankovního SW
  • zasílání papírových diskrétních mzdových pásek zaměstnancům nebo formou zabezpečeného mailu
  • evidenční listy
  • podklady pro nástup a výstup zaměstnanců
  • roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
  • ostatní činnosti přímo související s vedením mzdové a personální agendy

V případě potřeby provádíme pro klienta úhrady mezd, srážek, povinných odvodů a dalších úhrad souvisejících s vedením mzdové agendy prostřednictvím zvláštního účtu dle smluvně a právně zajištěných dispozičních práv.

Daňové poradenství

Běžné ekonomické a daňové poradenství, např. v souvislosti se zpracováním jednotlivých dokladů, řešíme v rámci ceny za účetní operaci.

Zpracování daňových přiznání:

  • k dani z příjmů fyzických osob
  • k dani z příjmů právnických osob
  • k dani z přidané hodnoty
  • k silniční dani
  • k dani darovací
  • k dani z nabytí nemovitých věcí
  • dani z nemovitostí

Dále Vám nabízíme služby našich poradců a specialistů při:

  • metodickém vedení pracovníků účtáren našich klientů dle platných právních předpisů
  • controlling
  • rekonstrukce účetnictví
  • dohled nad finančním a mzdovým účetnictvím klienta
  • dohled nad zpracováním daňových přiznání a jiných účetních výkazů
  • informování klienta o blížících se daňových termínech
  • zpracování účetního rozvrhu klienta
  • zpracování interních směrnic, tvorba a zavádění systému účtování, zpracování pravidel a postupů účtování
  • daňové konzultace dle platných právních norem
  • optimalizace daňové povinnosti
  • odklad podání daňového přiznání k dani z příjmů na základě plné moci udělené klientem daňovému poradci
  • zastupování klientů u správce daně
  • řešení nesrovnalostí s finančním úřadem nebo finančním ředitelstvím