Služby
Zpracování účetnictví
Daňovou problematikou je zatížen každý podnikatelský subjekt, ale náležitě se v ní vyznat však není jednoduché. Neztrácejte proto zbytečně váš čas studováním aktuálních zákonů, vyplňováním velkého množství formulářů a čekáním na úřadech. Naši odborníci se Vám postarají o kompletní vedení účetnictví a daňové evidence od zpracování potřebné dokumentace až po zastupování na úřadech.
Správné vedení účetnictví vyžaduje neustálou znalost aktuálně platné legislativy, která se v tomto odvětví často mění. Orientovat se v ní není pro mnoho podnikatelských subjektů snadné.
Naše společnost proto nabízí kompletní služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví:
- kompletní zpracování a vedení účetnictví
- kontrola a zaúčtování dokladů
- vedení a sledování pohledávek a závazků
- vedení evidence majetku
- vedení záznamní povinnosti u plátců DPH
- zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení
- zpracování účetní uzávěrky - Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát
- roční účetní závěrka
- zpracování statistických výkazů
Výstupy z účetnictví poskytujeme v jazykových mutacích dle zadání klienta. Dále nabízíme průběžné zasílání výstupů z účetnictví ve formátu *.doc, *.xls, *.pdf, *.xml e-mailem, popř. vzdálený on-line přístup přímo do Vašeho zpracovávaného účetnictví naším SW. Účetnictví je zpracováváno na ekonomickém SW SOAS (www.soas.cz).
Nezatěžujeme Vaše podnikatelské prostory při kontrolách státních institucí - probíhají v prostorách naší firmy.
Naše společnost je pojištěna z odpovědnosti za škodu, kterou bychom mohli případně způsobit. Základní ručení je do výše škodní události 5 000 000,- Kč.
Pokud má účetní jednotka povinnost nebo přání nechat účetní závěrku ověřit auditorem, audit zajistíme našimi spolupracovníky. Jsme rovněž připraveni spolupracovat s auditorem, určeným účetní jednotkou ( resp. jejím vlastníkem, dozorčí radou apod.).
Zpracování mzdové agendy
Zajistíme pro Vás kompletní zpracování mezd a personální agendy včetně zastupování při případné kontrole. Kontroly ze strany státních institucí zabezpečujeme po dohodě s klientem v našich prostorách, za účasti našich zaměstnanců tak, aby nebyl narušen hladký provoz činnosti našich klientů.
- kompletní zpracování mezd a personální agendy
- měsíční výpočet mezd, odvodů pojistného a záloh na daň z příjmů
- vedení mzdových listů
- vedení evidence zaměstnanců
- měsíční výplatní listiny zaměstnanců
- sestavení a zpracování přehledů na ZP a OSSZ a jejich generování k elektronickému odeslání datovou schránkou
- vystavení příkazů k úhradě a jejich elektronický export do bankovního SW
- zasílání papírových diskrétních mzdových pásek zaměstnancům nebo formou zabezpečeného mailu
- evidenční listy
- podklady pro nástup a výstup zaměstnanců
- roční zúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti
- ostatní činnosti přímo související s vedením mzdové a personální agendy
V případě potřeby provádíme pro klienta úhrady mezd, srážek, povinných odvodů a dalších úhrad souvisejících s vedením mzdové agendy prostřednictvím zvláštního účtu dle smluvně a právně zajištěných dispozičních práv.
Daňové poradenství
Běžné ekonomické a daňové poradenství, např. v souvislosti se zpracováním jednotlivých dokladů, řešíme v rámci ceny za účetní operaci.
Zpracování daňových přiznání:
- k dani z příjmů fyzických osob
- k dani z příjmů právnických osob
- k dani z přidané hodnoty
- k silniční dani
- k dani darovací
- k dani z nabytí nemovitých věcí
- dani z nemovitostí
Dále Vám nabízíme služby našich poradců a specialistů při:
- metodickém vedení pracovníků účtáren našich klientů dle platných právních předpisů
- controlling
- rekonstrukce účetnictví
- dohled nad finančním a mzdovým účetnictvím klienta
- dohled nad zpracováním daňových přiznání a jiných účetních výkazů
- informování klienta o blížících se daňových termínech
- zpracování účetního rozvrhu klienta
- zpracování interních směrnic, tvorba a zavádění systému účtování, zpracování pravidel a postupů účtování
- daňové konzultace dle platných právních norem
- optimalizace daňové povinnosti
- odklad podání daňového přiznání k dani z příjmů na základě plné moci udělené klientem daňovému poradci
- zastupování klientů u správce daně
- řešení nesrovnalostí s finančním úřadem nebo finančním ředitelstvím